nie szukaj niższej ceny
– szukaj wyższej jakości !
zamiast się wstydzić
zainwestuj w ofertę
nadal uważasz, że
lepiej mieć kiepską grafikę
niż nie mieć wcale ?
Z bólem zęba idziesz do dentysty. Z zepsutym samochodem jedziesz do mechanika. Z rozprutymi ciuchami biegniesz do krawcowej. A jeśli cieknie Ci rura pod zlewem to dzwonisz do hydraulika. Tak?
To dlaczego samodzielnie robisz cały marketing ? Dlaczego uważasz, że znasz się na sprzedaży, grafice, marketingu, itp.
Chcesz zaoszczędzić pieniądze czy czas ? Wierz mi, rezultat nie będzie zabójczy, a powód do wstydu pozostanie na lata.
UNIKAJ BŁĘDÓW
Zaufaj nam, a pokażemy Ci dlaczego ludzie u Ciebie nie kupują. Twój produkt może być niedopasowany do potrzeb lub Twoja oferta nie jest przekonywująca.
POWODY ZAKUPU
Ludzie nigdy nie kupią i nie skorzystają z Twojej oferty, gdy im tego nie uzasadnisz. Bez silnego powodu ludzie nie wiedzą, dlaczego powinni kupić. Stawiają sobie pytania: po co mam to kupić? Co mi to da? Dlaczego to jest warte moich pieniędzy?
BRaK PIENIĘDZY
Nigdy nie odrzucamy innowacyjnych pomysłów. Do każdego tematu staramy się indywidualnie podejść. Może na początek zaproponujemy Ci dofinansowanie lub redukcję kosztów. Być może dopiero zaczynasz biznes i nie stać Cię na fajerwerki.
Marnujesz czas
Zamiast tracić czas na robienie grafiki możesz rozwijać swój biznes lub przeznaczyć czas na swoje hobby, rodzinę i inne przyjemności. Powiedz tylko, czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą.
CO WPŁYWA NA CENĘ
Przede wszystkim na ostateczną cenę wpływ ma zakres projektu. Czy robimy wszystko kompleksowo, czy tanio i ekonomicznie. Wpływ ma również dotychczasowa współpraca oraz czy jest to dłuższa robota czy tylko jednorazowa akcja.
Oszczędzasz pieniądze
Chociaż wydaje się to paradoksalne to inwestujesz tylko w to, co potrzebujesz. Oszczędzasz, bo wydajesz raz, a korzystasz przez wiele kolejnych lat. Nie musisz wydawać pieniędzy na drogie konsultacje i agencje marketingowe.
ZARABIASZ PIENIĄDZE
Wyobraź sobie, jak poprawisz ofertę tak, aby Klient nie mógł nie kupić. Możesz zyskać więcej zamówień przy niewielkich zmianach. Zwiększysz sprzedaż dzięki drobnym poprawkom. Spodziewaj się większych zysków poprzez samą eliminację błędów. Zarabiaj nawet wtedy, gdy śpisz.
Oszczędzasz czas
Nie musisz uczyć się obsługi nowych narzędzi, a możesz zaoszczędzić ten czas. Nie kupuj już kolejnych programów.
Najwyższa jakość
byle jak, ale zrobione !
– to już nie dzisiaj
Nie odkładaj decyzji na później. Czy czekasz, aż zacznie bardziej boleć? Pamiętaj, że czas gra na Twoją niekorzyść. Myślisz, że Cię nie stać na profesjonalne usługi i pomoc specjalistów? Czy cena jest dla Ciebie powodem rezygnacji? Czytaj dalej, a mocno się zdziwisz.
SKĄD TAKIE CENY ?
zawsze najwyższa jakość
nigdy nie robimy byle jak
może Cię na razie nie stać
dajemy unikatowe wartości
inne oferty są niepotrzebne
nie musisz dalej szukać !
lepszej oferty chyba nie znajdziesz
pomożemy Ci zarobić pieniądze
powiemy, jak oszczędzić czas
gdzie oszczędzić na kosztach
jakiego wysiłku możesz uniknąć
doradzimy, jak uniknąć bólu
nauczymy Cię zwiększyć komfort
sprawimy, że Klienci będą Cię chwalić
podniesiemy Twoją popularność
Zaufaj mi, a pokażę Ci, gdzie możesz ulepszyć swoją ofertę i jakie błędy musisz natychmiast wyeliminować. Pamiętaj: nie jestem po to, aby wytykać Ci niedoskonałości, ale jestem po Twojej stronie. Powiedz mi tylko, co Cię przekonało? Dlaczego się decydujesz na kontakt?
Myślisz, że Cię nie stać ?
zapłać w kilku ratach
Wiemy, że łatwiej jest zrobić kilka mniejszych przelewów niż jeden duży. Podzielimy fakturę. Zacznij działać już dzisiaj i nie przejmuj się płatnościami. Wystarczy się skontaktować.
wynegocjuj lepszą cenę
Jeśli nie potrzebujesz kompleksowej pomocy i już masz niektóre elementy - powiedz nam o tym i zapytaj nas o indywidualną ofertę. Czasami zaoszczędzisz nawet połowę kwoty.
Podziel się zyskiem
Masz ambitny plan, ale nie posiadasz chwilowo budżetu na marketing? Wyślij nam biznesplan, a może część pracy zrobimy na swój koszt w zamian za udział w zyskach.
Satysfacja, nie zadowolenie
Zapamiętaj: musisz zaoferować Klientowi satysfakcję, a nie samo zadowolenie. Klient musi do Ciebie wracać. Twój Klient musi o Tobie mówić znajomym i dawać 5 gwiazdek w Google. Taki Klient nie negocjuje, bo dobrze wie, za co płaci. Niestety, kawa na wejściu do firmy to dzisiaj już za mało. Podobnie czekoladki na święta oraz butelka wina do faktury. Jeśli każdy tak robi to niczym się nie wyróżniasz i giniesz na rynku.
podoba mi się, też tak chcę !
podstawowe zadowolenie
standardowa obsługa, wszystko dobrze, ale niczym się nie wyróżnia – zrobione na 80% mocy, ale każdy brak będzie skrajnie denerwujący
średnie szczęście
to Klient nazywa swoje oczekiwania i ufa, lubi, bo się przyzwyczaił, bo produkt rozwiązuje jego problemy, starania na 100% i bez żadnych trudności, bez zbędnych nerwów
super efekt wow!
zaskocz Klienta i zaproponuj mu niespodziewane podejście, wyprzedź jego oczekiwania, niech mówi: byłem pozytywnie zaskoczony, polecam innym, kocham ich
Spraw, aby ludzie nie przeglądali tylko Twojej oferty, ale żeby ją pochłaniali z wypiekami na twarzy. Sprawdź, czy Twoja oferta ma unikalną i konkretną obietnicę – korzyść, której nie ma konkurencja. Robiąc marketing szukasz specjalisty, czy eksperymentujesz o uczysz się na własnych błędach?
tanio czy drogo
nie obniżaj ceny, bo nie trzeba być najtańszym
czasem możesz wygrać jakością obsługi lub opisami
CENA MARCHEWKI
w ziemi na polu 1 złotych
w warzywniaku 5 złotych
w markecie to 10 złotych
w restauracji 100 złotych
TWOJA DECYZJA
czy sam to robisz ?
za piwo u znajomego ?
przypadkowy freelancer ?
czy profesjonalna agencja ?
KLIENT NIE WIE
nie pisz KCD11 tylko do biura
zamiast KCD55L pisz do domu
KCD108x jest dla przemysłu
zawsze pisz prosto !
POMAGAJ KUPIĆ
zamiast 100 g/m2 pisz cienki
zamiast 180 g/m2 pisz średni
zamiast 300 g/m2 pisz mocny
uwolnij Klienta od niepokoju
Nigdy nie wprowadzaj zamieszania. Wysyłaj jasne sygnały. Kolor zielony znaczy idź, kolor czerwony to stój. Kolor żółty: idziesz na własną odpowiedzialność.
zapytaj mnie
zadzwoń teraz
604 882 835
chcesz porozmawiać ?
rezerwuj termin
umów spotkanie
poznaj mnie lepiej
rozmowa ze mną
pierwsze spotkanie
masz 30 minut
za darmo i bezpłatnie
bez zobowiązań
nie musisz nic robić
spotkanie on-line
powiedz o problemach
rozwiązania gratis
Powiedz dlaczego !
czy jesteś gotowy wejść na nowy poziom ?
dopieścić ofertę i wypasić materiały ?
optymalizacja
dlaczego masz 250 slajdów zamiast 30-tu i dlaczego robisz pięć slajdów zamiast jednego
linki w ebookach
dlaczego nie dbasz o linki, a potem w statystykach kliknięcia są nie do poznania (wyglądają, jak organic)
tylko dobra oferta
dlaczego Twoja oferta jest tylko bardzo dobra? chyba powinna być idealna i nie do odrzucenia !
błędy techniczne
dlaczego ciągle pozwalasz na drobne niedociągnięcia, które można usunąć w 15 minut
brak innowacji
dlaczego działasz ciągle w ten sam sposób – to może być skuteczne, ale nie jest powalające
nierentowne webinaria
dlaczego nie zdobywasz nowych Klientów, a stale gadasz do tych samych osób i nie kupują
niedoskonałości
dlaczego Twój Klient jednak nie kupuje – coś go zniechęca i ucieka w ostatnim momencie
wpadasz w pułapkę
dlaczego nie poprawiasz błędów, które można szybko poprawić bez wielkich wydatków
Jaka cena taki efekt
pamiętaj, że przeważnie cena wpływa
na końcową jakość, dlatego
im wyższa cena tym wyższe wymagania !
kupujesz nowe auto
podobnie, jak z wyposażeniem samochodu, wybierając wersję ekonomiczną nie dostaniesz wszystkich dodatków. Oszczędzając na niektórych rzeczach godzisz się, że niektórych opcji nie będzie w Twoim samochodzie.
Inni mają więcej, bo zapłacili więcej
strona www lekarza
początkowo została wyceniona, jako prosta wizytówka. Jednak potem pomysł się rozwinął: dodano wirtualny spacer po gabinetach, dodano prezentację w formie video, dodano system rezerwacji online, kalendarz terminów.
wielki serwis zamiast prostej ulotki
oferta producenta świec
początkowo biznes zakładał tylko jedną stronę www z opisem oferty i kontaktem. Życie jednak wymagało stworzenia sklepu internetowego, prezentacji produktów na filmach 3D oraz aukcji na Allegro, mailingu do Klientów.
wizytówka w Google i pozycjonowanie
Często początkowa cena nie uwzględnia dodatkowych potrzeb i zachcianek. Nie obejmuje instalacji extra dodatków, pozycjonowania w Google, reklamy w Internecie, przygotowanie materiałów video, napisania tekstów, itp.
nasze ceny obejmują wszystko,
więc nie musisz potem dopłacać
taksówkarz i mechanik
Dawno temu, w latach 80-tych, gdy w Polsce była komuna do mechanika samochodowego przyjechał taksówkarz. Wjeżdża do serwisu i krzyczy:
– coś mi stuka przy wyższych prędkościach, nigdy nie wiem czy dojadę na miejsce, tak się nie da pracować, hałas i serce na ramieniu. Pomocy.
Mechanik podszedł, otworzył maskę samochodu i popatrzył na silnik. Podrapał się po brzuchu i spokojnym głosem powiedział:
– to nic strasznego, nie wymaga skomplikowanej naprawy, koszty małe, zrobię za 50 złotych, ale musi Pan zostawić auto na 3 dni.
Taksówkarz zrobił się czerwony i zdenerwowany wykrzyczał:
– tyle czasu? ja nie mogę stać przez 3 dni, bo muszę jeździć i zarabiać!
Wtedy mechanik spojrzał na kierowcę taksówki i powiedział:
– no dobra, zrobię to w 15 minut, ale za 500 złotych !
Taksówkarz pomyślał, że to są chyba żarty, ale nie miał wyjścia i zgodził się na szybką pomoc w zamian za dużo wyższe wynagrodzenie. Mechanik chwycił młotek, stuknął trzy razy i powiedział: gotowe !
Wściekły taksówkarz wtedy powiedział:
– jak to ? Chce Pan 500 złotych za trzy stuknięcia ?
Na to mechanik z całkowitym spokojem odpowiedział:
– tak. Ale trzeba wiedzieć gdzie stuknąć !
artysta i król
Za górami, za lasami. W wielkim zamku żył sobie bardzo bogaty król. Miał ogromne królestwo. Piękną żonę, dorosłe już dzieci, a nawet małe wnuki. Pewnego dnia wpadł na pomysł i powiedział sobie:
– warto coś po sobie pozostawić, aby dzieci i wnuki widziały, jaki to ich dziadek był waleczny. Skorzystam z pomocy najlepszego malarza i poproszę go o namalowanie obrazu z moim wizerunkiem.
Jak pomyślał – tak zrobił. Wezwał do siebie najlepszego malarza w mieście i powiedział, że chce swój portret. Obraz ma być piękny, tak aby wszyscy i zawsze doceniali władzę tego króla.
Malarz przyjął zamówienie, ustalił cenę i poszedł do domu. Dzień i noc pracował i po trzech dniach przyniósł królowi gotowy obraz.
Efekt był wspaniały. Obraz bił na głowę wszystkie inne malowidła. Był cudowny, król jak żywy w pięknym otoczeniu. Wszystkim opadły szczęki. Na obrazie były zachwycające szczegóły, które budziły podziw.
Król jednak nie był zachwycony. Był niezadowolony, że artysta malował tylko trzy dni, a chce za swoją pracę prawie pół królestwa. Wobec tego faktu zgłosił sprawę do sądu z prośbą o uczciwy wyrok, bo takie pieniądze chyba mu się nie należą za 3 dni pracy.
Wezwano do sądu malarza, przedstawiono mu zarzuty króla i poproszono go o komentarz, co ma na swoje usprawiedliwienie. Malarz wcale się nie bronił, za to spokojnie powiedział:
– to prawda, namalowałem ten obraz zaledwie w trzy dni, ale malować to się wytrwale uczyłem przez całe swoje życie !
Ile to kosztuje ?
czasami awarię można naprawić dwoma kliknięciami
– czasami zajmuje to dwa dni, a czasami dwa tygodnie !
dopiero zaczynam
oszczędzam na wszystkim i jeszcze mnie nie stać na wypasioną obłsugę
mam problemy
nie licz na to, że szybka akcja uratuje Twój biznes – czasami to nie pomoże
czas inwestować
szukaj nowych pomysłów tylko wówczas, gdy biznes jest w dobrej kondycji
Pierwsza i druga opcja powyżej to trudne sytuacje. Często nie pomoże nawet najlepszy marketing. Czasami nie można szybko i tanio naprawić wszystkich popełnionych błędów. Zdarzają się współprace, gdy poprzez jeden projekt udaje się odzyskać stabilizację finansową.
Najlepszy czas na rozwój to czas, gdy wszystko idzie dobrze. Wtedy nie należy oszczędzać na gorsze czasy lub przejadać zysków. Należy inwestować w nowe technologie, zwiększać zasięgi i skalować biznes. Nie czekaj aż pojawią się problemy. Zacznij natychmiast.
Sprawdź te punkty
przestarzały design
Nic tak nie odstrasza potencjalnych Klientów, jak stara szata graficzna.
niedopasowane treści
Na brak sukcesu wpływają czasami nieodpowiednie teksty w ofercie.
nieznajomość Klienta
Pamiętaj, że Twój Klient zmienia się w czasie, a grupa docelowa ewoluuje.
brak jasnej USP
Słabo napisana oferta i brak unikalnej propozycji sprzedaży niszczy pracę.
nieintuicyjna nawigacja
Długi czas ładowania się strony i brak troski o UX potrafi zepsuć każdy efekt.
niedopracowana jakość
Czasami całokształt psuje niska jakość zdjęć i skopiowane na szybko grafiki.
błędy techniczne
Nie tylko ortografia niszczy wizerunek, niedziałające przyciski wręcz wkurzają.
uboga oferta
Wcale nie trzeba być fachowcem, aby ocenić kiepsko wyglądającą stronę www.
niezależna ocena
Tylko ktoś trzeci może wyeliminować błędy i wystawić uczciwą ocenę.
ABY CIĘ PRZEKONAĆ
ja Cię znam, a Ty mnie nie
coś kupiłem, widziałem Cię, śledzę newslettery
PRACUJĘ DLA CIEBIE
masz moją kompleksową pomoc
dopieścisz najmniejsze szczegóły
popraw błędy, których nie widziałeś
czuj się zawsze bezpiecznie
uśmiechnij się !
ZAPYTAJ INNYCH
ZAWSZE W CENIE
doradztwo i wsparcie marketingowe
osobiście dbam o projekty
plan na długofalową współpracę
specjalne ceny na inne usługi
idealny wygląd na telefonach
MOJA DEKLARACJA
wyjątkowa i indywidualna oferta
zawsze unikam bylejakości
sama sprzedaż to nie mój cel
umowa lub opieka przez kolejne miesiące
doświadczenie i referencje pracy
taki niby newsletter
Sekrety marketingu
Gwarantujemy, że już pierwsza wiadomość Cię zaskoczy. Jeśli nie opadnie Ci szczęka i nie pokula się pod biurko to wypiszesz się z naszej listy. Co dostaniesz? Gotowy plan na biznes w sieci - każda wiadomość poruszy inny temat. Dostaniesz również video tłumaczące dane zagadnienie. W przypadku pytań pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie. Śmiało pytaj, jak się zgubisz.
Prezenty dla czytelników
Dostaniesz gotowy przewodnik. Otrzymasz kilkadziesiąt wskazówek od czego zacząć, co warto mieć, o czym trzeba koniecznie pamiętać, itp. Zostaw swój adres, a poprowadzimy Cię krok po kroku. Nie odkładaj decyzji. Teraz zupełnie za darmo (do odwołania).
nie wysyłamy spamu !