Segmentować odbiorców. Jeśli chcesz, aby Twój mailing działał, jak z bajki… tutaj możesz pobrać przewodnik, który powie Ci, jak należy pogrupować odbiorców. Dowiesz się, jak segmentować czytelników. Pobierz przewodnik i poznaj podstawowe zasady dzielenia kontaktów na mniejsze grupy. Gotowa instrukcja krok po kroku może już być za chwilę w Twojej skrzynce mailowej. Przeczytaj i zacznij zmiany jeszcze dzisiaj. Skończ wysyłać te same informacje wszystkim Twoim czytelnikom.
TO DLA CIEBIE JEŚLI:
- masz w bazie maili ponad 500 adresów
- masz niski współczynnik otwarć 5-20%
- ilość kliknięć jest przerażająco niska 1-5%
- chcesz sprzedawać lepiej i więcej
- pragniesz wdrożyć skuteczne rozwiązania
- planujesz poprawić mailing marketing
- wiesz, ale nie jesteś informatykiem
ZAWARTOŚĆ E-BOOKA:
- dowiesz się, jak poprawnie segmentować
- poznasz zasady wysyłania wiadomości
- nauczysz się dzielić duże listy
- przestaniesz wysyłać bez podziału
- zaczniesz czerpać zyski z mailingu
- poznasz zasady podziału ludzi
- skończysz wkurzać odbiorców
Zanim dodasz do koszyka
Postanowiłem pomóc Ci naprawić e-mail marketing. Pewnie zapytasz dlaczego? Już mówię: niestety codziennie dostaję kilka newsletterów, które nie spełniają podstawowych wymagań. Dochodzą do mnie wiadomości, które technicznie kwalifikują się do spamu. Czy wiesz, że większość wiadomości to śmieci, które nawet w najmniejszym stopniu, nie spełniają potrzeb i oczekiwań potencjalnych Klientów.
Ponieważ zajmuję się tym zawodowo dobrze znam wszystkie zasady i reguły. Aż boli mnie to, gdy u kolejnego Klienta wiedzę skrajnie zaniedbany e-mail marketing. Z jednej strony w bazie kontaktów jest straszny bałagan, z drugiej strony wszystkie podstawowe wskaźniki są przerażająco niskie. Dziwisz się, że wysyłane wiadomości ogląda zaledwie mały procent zapisanych osób, natomiast odsetek klikających osób jest jeszcze niższy.
To tragedia, gdy nie korzystasz z automatyzacji wysyłki lub wcale nie dzielisz ludzi na segmenty. Pewnie też nie dodajesz żadnych tagów w zależności od wykonanej akcji przez potencjalnych Klientów. Nie popełniaj takiego błędu. Jeśli wysyłasz tylko ręczny newsletter to jest wręcz żałosne.
Koniecznie segmentuj
Jak powinno się segmentować bazę kontaktów nie robiąc przy tym błędów? Dlaczego nie warto wysyłać tego samego do wszystkich adresów mail. Skup się tylko na małej grupie tych najlepszych. Czemu nie dzielisz potencjalnych Klientów na mniejsze grupy? Nikt Ci o tym nie powiedział czy nie umiesz?
Jeżeli nadal nie masz współczynnika otwarć na poziomie 80% oraz ludzie nie klikają w przyciski w przedziale 20-30% to coś robisz źle. Naucz się w pełni wykorzystywać potencjał e-mail marketingu. Pamiętaj, że dzisiejsza inwestycja zwróci się prawdopodobnie już w ciągu najbliższego roku. Ale jeśli nie zrobisz nic – to nic się nie zmieni.
To musisz wiedzieć
ślesz wszystkim to samo
dlaczego ciągle wysyłasz takie same wiadomości wszystkim zapisanym odbiorcom? Sądzie, że wszyscy chcą tego samego? To podejście w stylu: coś się złapie, ktoś przeczyta
nawet 95% skuteczności
osiągniesz sukces jeśli będziesz wysyłać konkretne informacje tylko do odpowiednich osób. Twój open rate Cię zaskoczy. Twój mailing będzie otwierany przez prawie wszystkich
mailing bez serca
nic dziwnego, że miłośnicy kotów nie otwierają Twojej super promocji na zabawki dla psów. Pudło już na starcie. Zawsze grupuj swoje kontakty na dane zainteresowania
Zaangażuj zanim sprzedasz
pamiętaj, że jeśli Twój potencjalny Klient Cię najpierw nie polubi to nic od Ciebie nie kupi. Musisz dać mu powód nie do odrzucenia. Sam poprosi o produkt lub usługę
buduj bazę mailingową
jednak to mit, że im więcej adresów mail tym lepsze wyniki. Tylko im więcej masz segmentów tym skuteczniejsze mogą być wysyłane wiadomości. Sekret jest w dzieleniu
musisz znać zasady
skończ błędnie zakładać, że wszyscy czekają na Twój mail. Każdy codziennie dostaje setki podobnych wiadomości. Tylko myśli, co usunąć. Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania
Znasz przyczynę ?
baza ciągle rośnie
czy Twoja baza mailingowa ciągle rośnie ?
coraz więcej kasy wydajesz na reklamę ?
masz coraz więcej wejść i kliknięć ?
ale skuteczność spada
a skuteczność newslettera stale maleje !
coraz mniej jest sprzedaży i zakupów !
ale nie przekłada się to na sukces !
Powód jest banalnie prosty. Wyeliminowanie tego problemu to bułka z masłem. Jeśli nie stosujesz podstawowych zasad to narażasz się na piekielny bałagan w bazie mailingowej. Wystarczy pobrać ten produkt, aby poznać przyczynę i usunąć w 10 minut.
Dlaczego warto
wyprzedź konkurencję
posiadając tę wiedzę będziesz nawet 5 lat do przodu
ułatwiaj sobie życie
masz okazję poznać sekrety i wysyłać lepsze mailingi
inni Ci ustąpią
zainwestuj swój czas i pieniądze, aby omijać innych
unikaj błędów
wiedza, która chroni przed poważnymi wtopami i porażką
skończ ciężko pracować
przestań robić ręczną wysyłkę newsletterów, które nie sprzedają
gdy czujesz, że się topisz
uzupełnij wiedzę i popraw istotne elementy, aby w końcu zarabiać
wykorzystaj przewagę
nieważne, jaki biznes prowadzisz lub w jakiej branży działasz
ponadczasowy zbiór wiedzy
jeśli jesteś managerem w kadrze zarządzającej musisz to wiedzieć
kiepski scenariusz
Najgorsze, co może Cię spotkać. Niby wszystko ładnie, ale nie wiesz, co się dalej dzieje. Pułapek jest bardzo dużo.
Znajome fakty
nie dbasz o bazę
nigdy nie usuwasz martwych kontaktów i wysyłasz do wszystkich newletter
tylko dodajesz kontakty
nie myślisz, komu i co wysłać, dajesz wszystko wszystkim, bez podziału
nie masz automatyzacji
ręcznie piszesz newsletter i nie masz ustawionej żadnej automatycznej ścieżki
nie znasz Klienta
nie wiesz na jakim etapie lejka sprzedaży jest Twój potencjalny Klient
masz złe wspomnienia
kiedyś były jakieś próby profesjonalnego mailingu, ale nic z tego nie wyszło
niedopracowana jakość
treść maili jest nieodpowiednia lub nie używasz grafiki do przykucia uwagi
błędy techniczne
nie tylko ortografia niszczy wizerunek, niedziałające przyciski wręcz wkurzają
brak sympatii
nikt nie chce być na liście, gdzie jest tylko sprzedaż i sprzedaż lub inne promocje
mail ma być słodki
dawaj wartość i rozwiązuj problemy, odpowiadaj historie i ucz małych rzeczy
Co dostaniesz ?
opis zalet i korzyści
17 stron : 10 lekcji
checklista
gotowy przewodnik
instrukcja w pliku PDF oraz gotowa checklista, jak segmentować odbiorców
spokój ducha
poznasz zasady, jak dzielić Klientów na grupy, przykłady i przewodnik krok po kroku
kolacja dla dwóch osób
cena nie jest wygórowana, a oprócz bezcennej wiedzy masz dwa e-booki za darmo
zupełnie za darmo
dwa inne e-booki w pakiecie: błędy w mailingu oraz jak unikać wpadania do śmieci ?
co dokładnie dostaniesz
17 stron oraz 10 lekcji, piękny przewodnik oraz gotowa checklista
dostęp do produktu
produkt otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail po zrealizowaniu zamówienia
przewodnik video
chociaż procedura nie jest skomplikowana na żądanie otrzymasz przewodnik video
wskazówki i pomoc
jeśli urodzą się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości to możesz śmiało pytać autora
Trzy przewodniki w cenie
Odbierz bilet
A może chcesz coś więcej ? Jeśli interesuje Cię ten temat to koniecznie wskakuj do naszego kina. Bilet możesz otrzymać właściwie natychmiast. Wystarczy podać adres e-mail, na który mamy wysłać zaproszenie. Gwarantujemy niesamowitą przygodę i ekstra wrażenia. Bilet jest bezpłatny.
Z mojego doświadczenia: zdarzyło mi się, że pewnego dnia dostałem trzy zaproszenia na webinar. Oczywiście wszystkie mnie zainteresowały, były ciekawie opisane i bezpłatne. Problem był jeden. Wszystkie trzy webinary były dokładnie w ten sam dzień i o tej samej godzinie. Nie chciałem, ale musiałem wybrać tylko jeden z nich. Bilet do kina możesz wykorzystać w dowolnym czasie. Nawet możesz go wykorzystać kilka razy.
Popularne narzędzia
Nieważne, jakiego oprogramowania używasz. Zasady są uniwersalne i wszędzie znajdą zastosowanie. Nie przejmuj się, jak czegoś nie widzisz – może tylko inaczej się nazywa lub Twój plan abonamentowy nie pozwala tego w prosty sposób zrobić.
Szukasz profesjonalnego narzędzia, które ułatwi Ci wysyłkę e-maili marketingowych? Nie trać czasu na ręczne wysyłanie e-maili! Popularne narzędzia do mailingu zapewnią Ci profesjonalne i efektywne rozwiązanie. Wzbogać swoje kampanie o nowe możliwości i zacznij osiągać lepsze wyniki. Wybierz narzędzie do mailingu i ciesz się prostotą, personalizacją i efektywnością wysyłki e-maili. Zamów już dziś i daj swoim kampaniom nowe życie!
Szukasz specjalisty ?
Pomagam osobiście
Codziennie dostaję kilka mailingów. Aż się trzęsę, gdy widzę podstawowe błędy. Niestety nie mogę każdemu osobno wytykać, co ma poprawić.
patrzę i widzę ewentualne problemy
od razu odpowiadam na pytania
oceniam maile i inne działania
przekazuję sugestie i zalecenia
wiem, jak działają filtry spam
pomagam naprawić sytuację
wprowadzam zmiany lub leczenie
Michał Filipiak, 604 882 835
Moim zdaniem
Prawdopodobnie nie cierpisz na nadmiar czasu. Wprowadź strategię, która zapewni Ci dodatkowe pieniądze. Może masz jakieś kredyty do spłaty? A może chcesz delegować więcej rzeczy? Część pieniędzy extra możesz przeznaczyć na reklamę. Dzięki temu Twoja firma będzie rozwijać się, jak szalona. Podejmij najważniejszą i przełomową decyzję w marketingu firmy.
Zanim zapytasz
Ponieważ często słyszymy tego rodzaju pytania postanowiliśmy od razu na nie odpowiedzieć, poniżej krótkie FAQ.
Natychmiast. Prawie od razu. Jak tylko systemy informatyczne przetrawią Twoje zamówienie i płatność. Otrzymasz wiadomość e-mail z materiałami. Zawsze możesz się zalogować na stronie, aby znaleźć to na swoim koncie.
Tak, oczywiście. Jesteśmy legalną firmą, płacimy podatki i odprowadzamy VAT. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę (od spółki SUBEPO sp. z o.o.). Jeśli chcesz dostać fakturę pro-forma to skontaktuj się z nami. Jasne, że tak.
Niestety nie ma takiej możliwości. Ponieważ są to treści cyfrowe i nie można ich zwrócić - nie podlegają zasadom kupna na odległość (zwrot bez podania przyczyny). Jeśli jednak Twoje niezadowolenie będzie uzasadnione - napisz do nas, a postaramy się przekonać Cię do produktu lub oddamy kasę.
Niestety nie możemy zagwarantować pełnego sukcesu jednak obiecujemy, że zmiany będą zauważalne. Nie przejmuj się, rady są na tyle uniwersalne, że można je wdrożyć w każdym programie do mailingu.
Zaskoczymy Cię, bo bilet jest zupełnie bezpłatny. Otrzymasz go za darmo. Chociaż sprzedajemy go, jako produkt - natomiast dzisiaj możesz otrzymać go całkowicie gratis (no dobra, w zamian za podanie adresu e-mail).
Bilet dostaniesz natychmiast po wypełnieniu formularza. Natomiast kiedy obejrzysz film to Twoja decyzja. Przygotuj sobie kawkę lub herbatkę i kliknij w wolnej chwili (to nie jest czasochłonne, wystarczy 10-15 minut).
Tak, oczywiście. Nie zostawiamy nikogo bez wsparcia. Chociaż nasza pomoc może być wyceniona oddzielnie to gwarantujemy podejście informatyka. Być może szybko uda się rozwiązać problem mailowo lub telefonicznie, w ostateczności poprosimy o dane dostępowe do zalogowania się na koncie.
zawsze ważniejsze jest zaangażowanie
niż sama wielkość bazy mailingowej !
taki niby newsletter
Sekrety marketingu
Gwarantujemy, że już pierwsza wiadomość Cię zaskoczy. Jeśli nie opadnie Ci szczęka i nie pokula się pod biurko to wypiszesz się z naszej listy. Co dostaniesz? Gotowy plan na biznes w sieci - każda wiadomość poruszy inny temat. Dostaniesz również video tłumaczące dane zagadnienie. W przypadku pytań pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie. Śmiało pytaj, jak się zgubisz.
Prezenty dla czytelników
Dostaniesz gotowy przewodnik. Otrzymasz kilkadziesiąt wskazówek od czego zacząć, co warto mieć, o czym trzeba koniecznie pamiętać, itp. Zostaw swój adres, a poprowadzimy Cię krok po kroku. Nie odkładaj decyzji. Teraz zupełnie za darmo (do odwołania).
nie wysyłamy spamu !