Pierwszy krok w lejku zakupowym.
Pierwsze wejście na stronę www lub znalezienie oferty w Google lub kliknięcie reklamy na Facebook.
dzisiaj prawie każdy biznes
przenosi się do Internetu
jesteśmy doradcami
nie realizujemy bezmyślnie
wytycznych Klienta
Dzisiaj niczym nie możesz zniechęcić Klienta. Traktowanie ich, jak idiotów sprawdzało się kilka lat temu. Obecnie trzeba być wyczulonym na wszystko i przewidywać wszystkie możliwe kliknięcia użytkownika. Drobna pomyłka może odstraszać ludzi.
musisz wpaść w zachwyt, a szczęka ma Ci opaść pod biurko – samo zadowolenie to za mało
wiemy, że czas to pieniądz dlatego często najpierw robimy, a potem ustalamy cenę
wszystko i zawsze jest dopieszczone – tutaj nie ma miejsca na niedoskonałości
robimy więcej niż oczekujesz, bo zawsze chcemy Cię zadziwić
bardziej cenimy lojalność i długą znajomość niż szybką kasę i pracę na akord
niestety Klient, który nie płaci za wykonaną pracę traci wszystkie przywileje
Wiemy, że nie wszystko można zaplanować wcześniej. Czasami zdarzają się pilne zachcianki lub potrzeby. Spokojnie. Jesteśmy gotowi pracować nawet w nocy lub przez weekend, aby skończyć na czas. Wsparcie w trybie awaryjnym jest zawsze droższe.
Zawsze działamy na Twoją korzyść. Gdy zarabiasz więcej to możesz nam za to płacić i inwestować w kolejne projekty. Działamy w Twoim interesie. Służymy swoją wiedzą oraz umiejętnościami. Zawsze pomagamy w decyzjach.
Jesteśmy gotowi przyznać się do błędów i bierzemy pełną odpowiedzialność za swoje działania jednak nie możemy brać odpowiedzialności za cały marketing firmy lub pochopne decyzje właściciela biznesu.
Zawsze wolimy długofalową współpracę zamiast szybkiego zysku. Wierzymy w Twój sukces dlatego chętnie poznamy cały Twój biznes. Co sprzedajesz i komu, jakie masz wyniki.
Zawsze i na każdym etapie wspieramy Klientów. Nigdy nie zostawiamy ich z problemami. Staramy się być krok przed Tobą i nieustannie wyprzedzać Twoją konkurencję. Odpowiadać zanim zapytasz. Dobra komunikacja jest niezwykle istotna.
Mamy za sobą lata doświadczenia, posiadamy wszystko, czego będziesz potrzebować. Pomożemy zrobić burzę mózgów oraz podzielimy się wiedzą, wytrwałością i uporem.
buduj kontrast i odniesienia
Nigdy nie klep takich samych tekstów, jak inni oraz nie kopiuj opisów od producenta, bo podstawą oceny będzie tylko Twoja cena. A tego chyba nie chcesz. Jeśli Klient proponuje opis to nie pozwól mu oceniać na podstawie ceny.
są zapytana edukacyjne
zapytania sprzedażowo-transakcyjne
korzystamy z porównywarek
wpisujemy micro-zapytania
albo klikamy reklamy
zapytania typu short i long tail
robimy zapytania brandowe
pytamy o reputacje i opinie
zapytania negatywne (za darmo)
są też zapytania niejednoznaczne
strategia bidowania
etap lejka sprzedaży
dopasowanie do wyrażenia
koszty danego słowa
co i dla kogo
kto i czego może szukać
sprawdź w Google
poszukaj w Ubersuggest
skorzystaj z wtyczek do Chrome
użyj planera słów kluczowych
Zmień swoją prezentację w dzieło sztuki nich inni zazdroszczą i zielenieją z zazdrości. Większość ludzi uważa, że strona www musi jakoś wyglądać na telefonach. O nie! Ona musi pięknie wyglądać i prawidłowo działać. To aktualnie konieczność, a nie opcja.
Zawsze używaj jasnego i prostego przekazu. Pisz prosto, ale nie prostacko.Pamiętaj, dla kogo piszesz i po co. Czego ktoś ma uniknąć lub co to jest. Klient zawsze zapyta: co ja z tego będę mieć. Powiedz mu od razu, co go spotka jak coś zrobi źle. Chcę… ale muszę… wtedy będę… magia.
pomagam ………………. osiągnąć ………………. bez ………………. za pomocą ……………….
efekt dla klienta
zaproponuj extra wartość
minimum jedną nową rzecz
więcej efektów
powiedz, co dajesz więcej lub lepiej
w porównaniu z innymi
lepsza jakość efektów
powtórz o ile bardziej zmieni się życie
twojego klienta, gdy skorzysta z oferty
dopiero zaczynasz biznes on-line ?
– uwielbiamy start-upy
Zawsze w Sieci to niespotykana dotąd propozycja i kompleksowe wsparcie. Specjalistyczna oferta marketingowa, jako produkty w sklepie. Wybierasz, dodajesz do koszyka i kupujesz. Zdecydowanie wyższa jakość i skuteczność od działań na własną rękę. Produkt może być dopasowany do Twoich potrzeb i dostępny nawet w 48 godzin.
jesteś Twórcą
jesteś Przedsiębiorcą
jesteś Influencerem
jesteś Freelancerem
masz kurs lub ebooka
czuwasz nad firmą
piszesz bloga lub książkę
szukasz pomocy
nudne kreacje
beznadziejne pomysły
brak strategii i planu
brak angażującej oferty
jesteś z działu marketingu
jesteś właścicielem biznesu
siedzisz w zarządzie spółki
pracujesz w e-commerce
zanim podejmiesz decyzję to porównaj
naszą propozycję i innych
opłacalna inwestycja
wygląd zaprojektowany na zyski
zoptymalizowana oferta
ulubione przez Google
eliminacja błędów i usterek
mobile first, czyli telefony górą
ustalony koszt bez ukrytych opłat
słabe zyski i niepotrzebne koszty
przypadkowy i nędzny projekt
zdecydowanie kiepski wygląd
słabe do pozycjonowania
liczne błędy i niedopatrzenia
kiepsko działa na telefonie
niska cena, ale wysokie dopłaty
wygoda
masz najwyższą jakość, nieprawdopodobną wygodę oraz olbrzymią skuteczność
oszczędność
możesz zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i swój czas – zrobić coś przyjemniejszego
wizerunek
unikaj strat na wizerunku i niepochlebnych komentarzy – zamiast tego dopieść ofertę
błędy
uporządkuj swój marketing i zwiększ zyski ze sprzedaży produktów lub usług
zadzwoń teraz
604 882 835
chcesz porozmawiać ?
inicjator
osoba, która myśli o zakupie i pierwsza odkrywa ofertę
doradca
osoba, której opinia wpływa na zakup lub jego brak
decydent
to osoba, która wpływa na wszystkie elementy
nabywca
osoba, która ostatecznie dokonuje płatności i zakupu
użytkownik
osoba korzysta z produktu oraz bezpośrednio go ocenia
opiekun
osoba, która nie jest liderem ani kreatorem, troszczy się o innych
odkrywca
to osoba, która bazuje na emocjach i przełamuje bariery
wielbiciel
osoba, która buduje przekaz ukazując luksus bycia razem
Pierwszy krok w lejku zakupowym.
Pierwsze wejście na stronę www lub znalezienie oferty w Google lub kliknięcie reklamy na Facebook.
dzisiaj prawie każdy biznes
przenosi się do Internetu
Drugi krok w lejku zakupowym.
Obejrzenie produktu i przeczytanie oferty. Często to najważniejszy etap.
Trzeci krok w lejku zakupowym.
Dodanie do koszyka lub rezygnacja z zakupu.
Czwarty krok w lejku zakupowym.
Rozpoczęcie zakupu i inicjacja płatności. Ostateczna decyzja.
Piąty krok w lejku zakupowym.
Zakup. Szczęśliwe zakończenie drogi i zadowolenie z decyzji.
w sieci najważniejszy jest Klient
a my chcemy być krok przed konkurencją
jako Klient jesteś najważniejszym gościem na tej stronie. Nie jesteś uzależniony od nas, ale nasz biznes zależy od Ciebie. Twoje pytania nie przeszkadzają nam w pracy, ale są jej podstawą. Żaden Klient nie jest obcy w naszym biznesie, ale jest jego częścią.
nie robisz nam przysługi, że możemy Cię obsłużyć, ale dajesz nam okazję, że możemy Cię uszczęśliwić
poznaj przyczyny niepowodzenia
potrzeby odbiorcy
poznanie pragnień odbiorcy to za mało, bo konkurencja też je umie zaspokoić
zaskocz Klienta
pokaż mu coś więcej i daj mu więcej niż samo zadowolenie, musi być pozytywnie zdziwiony
zainspiruj niemożliwym
zainteresuj i opowiedz historię, pokaż problemy i przypomnij dlaczego potrzebuje pomocy
pokaż rozwiązanie
dopiero na końcu możesz mu coś sprzedać, gdy pokażesz, że dobrze znasz jego potrzeby
co Ci grozi za brak dokładności
i ewentualne błędy w ofercie ?
trzeba mieć idealną ofertę
obecnie ludzie mają
do wyboru
setki innych ofert
jest tylko dwa kliknięcia
dalej z lepszą ceną,
bezpłatnymi próbkami
lub lepszymi zdjęciami
czasami przez śmieszne
powody, ale szukają
do czego się przyczepić
i dlaczego nie kupić
brak obrazków lub
słabej jakości zdjęcia
niedziałające linki
podejrzane strony
stracisz Klienta jeśli przeczyta
negatywną opinię w innym miejscu !
oszczędzaj kasę
każda wydana złotówka będzie tego warta
generuj zapytania
za te same pieniądze możesz dostać więcej leadów
rób więcej konwersji
dbaj o wyższe współczynniki na każdym etapie konwersji
przewaga nad innymi
zdominuj rynek i zostaw konkurwncję daleko w tyle
Zawsze naszym zadaniem jest definiowanie, określenie i naprawienie błędów, które uniemożliwiają lub utrudniają osiągnięcie celu (konwersji). Sprawdzamy ewentualne tarcia i przeszkody w sprzedaży. Powiemy Ci, co może sprawiać, że Twoi potencjalni Klienci nie kupują, co może ich zniechęcać albo dlaczego uciekają w ostatnim momencie.
Chociaż nie ma jeszcze polskiego odpowiednika to jeśmy specjalistami od CRO (z ang. Conversion Rate Optimization). Proponujemy takie działania, które prowadzą do zwiększenia ilości konwersji. Przez swoje zboczenie zawodowe skupiamy się na zrozumieniu potrzeb użytkownika i jego oczekiwań. Dbamy o to, aby umożliwić zakup, a nawet go uprzyjemnić !
czasem małe zmiany
powodują olbrzymie efekty
nic tak nie odstrasza potencjalnych Klientów, jak stara szata graficzna.
na brak sukcesu wpływają czasami nieodpowiednie teksty w ofercie.
pamiętaj, że Twój Klient zmienia się w czasie, a grupa docelowa ewoluuje.
słabo napisana oferta i brak unikalnej propozycji sprzedaży niszczy pracę.
długi czas ładowania się strony i brak troski o UX potrafi zepsuć każdy efekt.
czasami całokształt psuje niska jakość zdjęć i skopiowane na szybko grafiki.
nie tylko ortografia niszczy wizerunek, niedziałające przyciski wręcz wkurzają.
wcale nie trzeba być fachowcem, aby ocenić kiepsko wyglądającą stronę www.
tylko ktoś trzeci może wyeliminować błędy i wystawić uczciwą ocenę.
masz kompleksową pomoc
dopieścisz najmniejsze szczegóły
poprawisz błędy, których nie widzisz
poczujesz się bezpiecznie
uśmiechnij się ! zaczynamy
doradztwo i wsparcie marketingowe
osobiście dbam o projekty
plan na długofalową współpracę
specjalne ceny na inne usługi
idealny wygląd na telefonach
wyjątkowa i indywidualna oferta
zawsze unikamy bylejakości
sama sprzedaż to nie nasz cel
umowa lub opieka przez kolejne miesiące
mamy doświadczenie i referencje
Gwarantujemy, że już pierwsza wiadomość Cię zaskoczy. Jeśli nie opadnie Ci szczęka i nie pokula się pod biurko to wypiszesz się z naszej listy. Co dostaniesz? Gotowy plan na biznes w sieci - każda wiadomość poruszy inny temat. Dostaniesz również video tłumaczące dane zagadnienie. W przypadku pytań pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie. Śmiało pytaj, jak się zgubisz.
Dostaniesz gotowy przewodnik. Otrzymasz kilkadziesiąt wskazówek od czego zacząć, co warto mieć, o czym trzeba koniecznie pamiętać, itp. Zostaw swój adres, a poprowadzimy Cię krok po kroku. Nie odkładaj decyzji. Teraz zupełnie za darmo (do odwołania).
nie wysyłamy spamu !