zostań Klientem VIP
– dołącz do klubu
zamiast się spinać
osiągnij natychmiastowy efekt
marketing, który
zwiększy ilość konwersji
i wypasi Twoją ofertę !
NIESPODZIEWANY PREZENT
Chyba dobrze znasz to uczucie, gdy po zimie zakładasz letnią kurtkę i w kieszeni znajdujesz 50 złotych. Podobnie jest, gdy po lecie wyciągasz z kieszeni zimowego płaszcza 20 złotych. Wyobraź sobie, że takie uczucie możesz mieć co tydzień – gdy wpada faktura na 5.000 złotych więcej.
OKREŚL WYMAGANIA
Nigdy nie mówisz stolarzowi, że chcesz zamówić stół. Musisz określić dodatkowe cechy: z jakiego ma być drewna i w jakim kolorze. Musisz podać dokładne wymiary oraz opisać ekstra opcje: ma być rozsuwany, mieć szuflady, itp.
PORAŻKA MIMO STARAŃ
Dlaczego Twoja oferta jest brzydka ? Przepraszam. Dlaczego jest kiepska? Uboga? Robi wrażenie, jakby była z lat 80-tych? Wiem. Ponieważ chcesz wszystko zrobić samodzielnie. Stronę www, marketing, sprzedaż, mailing, itp.
POZNAJ KLIENTA
Nie opisuj swojej firmy. Klienta to mało interesuje. Nie opowiadaj czym się zajmujesz, od ilu lat jesteś specjalistą. To jest ważne, ale Klient musi widzieć: co on z tego będzie miał. Daj mu tylko jeden prosty przekaz. Dotrzyj do jego emocji, a reszta będzie tylko formalnością.
POPRAW WIZERUNEK
Czy wiesz, że małe zmiany mogą przynieść wielkie korzyści? Pomyśl o skutkach poprawy wizerunku i zwiększenia sprzedaży. Pewnie wiesz, że zwiększenie konwersji na każdym etapie może w sumie czynić cuda.
IDEALNY WZÓR
Często idelna oferta to: CTA + USP + emocje. Jednak plan potrafi nie zadziałać, jak strona do końca nie działa, jak są błędy techniczne, jak nie można kupić lub koszyk po prostu nie działa. Być może mailing ma super tytuł i jest otwierany, ale link prowadzi do błędnej strony i nie ma sprzedaży.
Błyskawiczne rezultaty
Czytaj dalej jeśli nie chcesz się wszystkiego uczyć, a zależy Ci na szybkich efektach i najwyższej jakości. Pamiętaj, że część pracy możesz oddać innym. Przeraża Cię zaawansowana konfiguracja lub tracisz pół dnia na jedną grafikę? Poniżej znajdziesz powody, dlaczego nie warto robić wszystkiego samodzielnie. Podobnie, jak lekarz nie zna się na wszystkim – odsyła do specjalisty (laryngologa, okulisty, fizjoterapeuty, itp.)
natychmiast przestań robić
wszystko samemu !
DLACZEGO WARTO ?
możesz oszczędzić pieniądze
pewnie zarobisz więcej
będziesz mieć więcej czasu
zajmiesz się tym, co ważne
od razu dostaniesz piękne projekty
gotowe za pierwszym razem
zawsze służę swoim wsparciem
nie zostawię Cię na lodzie
dostaniesz pomysły zanim zapytasz
o niczym nie musisz myśleć
rozwiążę za Ciebie problemy
pomogę Ci ulepszyć ofertę
prowadzę krok po kroku i za rękę
Zaufaj mi, a pokażę Ci, gdzie możesz ulepszyć swoją ofertę i jakie błędy musisz natychmiast wyeliminować. Pamiętaj: nie jestem po to, aby wytykać Ci niedoskonałości, ale jestem po Twojej stronie.
Musisz czarować
Często nie zdajesz sobie sprawy, jak ważny jest copywriting. Samemu piszesz wszystkie treści, a potem Twoja oferta nie sprzedaje na oczekiwanym poziomie lub brakuje Ci skutecznych konwersji. Zamiast tracić czas na pisanie nieskutecznego tekstu – zainwestuj i oddaj to zajęcie specjalistom.
zamiast pisać w stylu:
ważna informacja:
” mały pies został przejechany
przez samochód w dużym mieście “
musisz pisać tak:
” uroczy szczeniak labradora nie przeżył,
gdy młody kierowca pędzącego BMW
uderzył w niego w centrum Poznania “
ZAWSZE PILNUJ
komunikat musi być haczykiem
tytuł musi pokazywać wartość
podtytuł mówić, jak to zrobić
zdjęcie musi być zwiastunem efektu
musisz zrobić listę przeszkód
pokazać utracone korzyści
przekonać do przycisku CTA
popraw niedoskonałości
Czego się obawiasz ?
Twoja oferta ma sama sprzedawać bez sztucznego wciskania na siłę. Każdy biznes napotyka na schody. Czasami stopnie są dość niskie i łagodne. Aby wejść na szczyt nie potrzeba dużego wysiłku. Jednak stopnie potrafią być wysokie i bardzo strome i uniemożliwiać sukces.
Ale jeśli chcesz zamienić klatkę schodową na windę lub przynajmniej na ruchome schody – czytaj dalej. Ta oferta jest dla Ciebie jeśli mówisz:
podoba mi się, też tak chcę !
ale nie wiem, co zrobić
spokojnie, poprowadzę Cię krok po kroku – przeprowadzę Cię z punktu A do Z
ale nie wiem, od czego zacząć
zrobię dla Ciebie plan i opracuję kompleksową strategię marketingową
ale nie wiem, czy dam radę
otrzymasz kompletny proces, a przy okazji uporządkuję Twoje działania w sieci
ale, jak tego dokonać
otrzymasz gotowe schematy i wskazówki – pokażę Ci błędy i przykłady
ale, to zajmie mi wieki
zdziwisz się, zrobisz to szybko i bez wysiłku, poprawisz ofertę na bazie gotowych szablonów
ale, ja się na tym nie znam
nie bój się niczego, bo pomogę Ci we wszystkim – zrobię to za Ciebie lub dam ćwiczenia
Spraw, aby ludzie nie przeglądali tylko Twojej oferty, ale żeby ją pochłaniali z wypiekami na twarzy. Sprawdź, czy Twoja oferta ma unikalną i konkretną obietnicę – korzyść, której nie ma konkurencja. Robiąc marketing szukasz specjalisty, czy eksperymentujesz o uczysz się na własnych błędach?
zobacz czego inni Ci nie powiedzą
Wypasiona oferta
zainwestuj w kompleksowy marketing,
miej wizerunek lepszy od innych !
LUDZIE SKANUJĄ
czytają tylko nagłówki
dłużej oglądają grafiki
nie są gotowi, aby kupić
myślą, czy to potrzebne
SĄ TACY, CO SKACZĄ
czytają bardzo wybiórczo
oglądają, co ich interesuje
szukają rozwiązania
mają pewien problem
INNI CZYTAJĄ
przeglądają wszystko
czepiają się błędów
szukają powodów
aby tylko nie kupić
ALBO PODGLĄDAJĄ
sprawdzi Cię konkurencja
rynek oceni, co inni robią lepiej
Klient porównuje oferty
użytkownik otwiera 5 stron
Nie musisz czytać wszystkiego. Jeśli brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie – skontaktuj się ze mną, napisz lub zadzwoń. Być może nie znalazła się odpowiedź na Twoje pytania – wyślij wiadomość. Czekam na kontakt.
zapytaj mnie
zadzwoń teraz
604 882 835
chcesz porozmawiać ?
rezerwuj termin
umów spotkanie
poznaj mnie lepiej
rozmowa ze mną
pierwsze spotkanie
masz 30 minut
za darmo i bezpłatnie
bez zobowiązań
nie musisz nic robić
spotkanie on-line
powiedz o problemach
rozwiązania gratis
Powiedz dlaczego !
czy jesteś gotowy wejść na nowy poziom ?
dopieścić ofertę i wypasić materiały ?
optymalizacja
dlaczego masz 250 slajdów zamiast 30-tu i dlaczego robisz pięć slajdów zamiast jednego
linki w ebookach
dlaczego nie dbasz o linki, a potem w statystykach kliknięcia są nie do poznania (wyglądają, jak organic)
tylko dobra oferta
dlaczego Twoja oferta jest tylko bardzo dobra? chyba powinna być idealna i nie do odrzucenia !
błędy techniczne
dlaczego ciągle pozwalasz na drobne niedociągnięcia, które można usunąć w 15 minut
brak innowacji
dlaczego działasz ciągle w ten sam sposób – to może być skuteczne, ale nie jest powalające
nierentowne webinaria
dlaczego nie zdobywasz nowych Klientów, a stale gadasz do tych samych osób i nie kupują
niedoskonałości
dlaczego Twój Klient jednak nie kupuje – coś go zniechęca i ucieka w ostatnim momencie
wpadasz w pułapkę
dlaczego nie poprawiasz błędów, które można szybko poprawić bez wielkich wydatków
stwórz w sieci kurę znoszącą złote jajka
Przykład pierwszy z brzegu:
Zawsze sprawdzaj i testuj reguły formularzy, bo widziałem sytuację, gdy po wypełnieniu całego formularza wyskakiwał błąd!
Do uzupełnienia było dużo pól:
imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto, adres e-mail, telefon.
Po wprowadzeniu wszystkiego pojawiał się błąd: błędny numer telefonu. Niestety, wszystkie uzupełnione wcześniej pola były znowu PUSTE.
ps. dlatego w pierwszej kolejności nalegam, aby nigdy nie wkurzać potencjalnego Klienta. Takie przeszkody nie mogą go irytować.
Kolejny raz, wszystko wpisane od nowa, jeszcze raz i znowu to samo. Komunikat o błędzie w numerze telefonu. Gdyby nie brak innego wyjścia – z pewnością bylby to powód, aby NIE KUPOWAĆ.
Jaka była przyczyna i co się okazało ? Ktoś wymagał podania numeru telefonu w formacie “+48” na początku. Dodatkowo dane z pozostałych pól nie były zachowywane (trzeba było wpisywać od nowa). Tragedia.
123 456 789
Numer telefonu w postaci ze spacjami był niepoprawny.
123456789
Numer telefonu w postaci bez spacji był także niepoprawny.
+48123456789
Dopiero numer z prefiksem okazał się prawidłowy.
wzbudzaj emocje
niech innym opadają szczęki
masz niezłą ofertę,
ale chcesz zwiększyć konwersje
Twoja niedopracowana oferta nie wyrywa ludzi z butów. Tylko zamiast inspirować i wzbudzać aspiracje tylko odstraszasz swoich potencjalnych Klientów. Dlaczego nie dbasz o jakość i wygląd?
Wykorzystaj ukrytą broń: marketing emocjonalny. Znasz to uczucie, gdy kupujesz nowe auto w salonie? Dla jednych to spory stres, a dla innych czysta przyjemność.
Kiepska sprzedaż ?
poznaj przyczyny niepowodzenia
potrzeby odbiorcy
poznanie pragnień odbiorcy to czasami za mało, bo konkurencja też je umie zaspokoić
zaskocz Klienta
pokaż mu coś więcej i daj mu więcej niż samo zadowolenie, musi być pozytywnie zdziwiony
zainspiruj niemożliwym
zainteresuj i opowiedz historię, pokaż problemy i przypomnij dlaczego potrzebuje pomocy
pokaż rozwiązanie
dopiero na końcu możesz mu coś sprzedać, gdy pokażesz, że dobrze znasz jego potrzeby
Pewnie zapytasz: jakie są plusy takiego podejścia. Możesz oczekiwać natychmiastowej reakcji, zakupu pod wpływem emocji. Olbrzymiego zainteresowania oraz błyskawicznego działania. Zamiast gdybania rodzi się przekonanie i decyzja.
na model sprzedaży
wpływ mają nieistotne szczegóły
Mądrze dziel wydatki
domyślam się, że umiesz przygotować skuteczną ofertę
i wiesz, jak określić personę zakupową,
ale czy dobrze dzielisz koszty ?
35 % budżetu
przeznacz na materiały
pisanie artykułów
przygotowanie grafik
obecność w social mediach
podcasty i posty blogowe
produkcję video
30 % Budżetu
pozyskiwanie leadów
webinary i szkolenia
formularze kontaktowe
produkcja e-booków
bezpłatne kalkulatory
przydatne checklisty
25 % Budżetu
sama sprzedaż
okazje cenowe
darmowe wyceny
pozyskanie opinii Klientów
atrakcyjne reklamy
dalsza edukacja
10 % Budżetu
wartość dla Klienta
wsparcie po sprzedaży
podziękowania i upominki
prośby o ocenę
przypomnienie o zakupach
kolejne okazje i dosprzedaż
jak często analizujesz
profil idealnego Klienta ?
Zwiększ sprzedaż
czasem małe zmiany
powodują olbrzymie efekty
oszczędzaj kasę
każda wydana złotówka będzie tego warta
generuj zapytania
za te same pieniądze możesz dostać więcej leadów
rób więcej konwersji
dbaj o wyższe współczynniki na każdym etapie konwersji
przewaga nad innymi
zdominuj rynek i zostaw konkurwncję daleko w tyle
Zawsze moim zadaniem jest definiowanie, określenie i naprawienie błędów, które uniemożliwiają lub utrudniają osiągnięcie celu (konwersje). Sprawdzam ewentualne tarcia i przeszkody w sprzedaży. Powiem Ci, co może sprawiać, że Twoi potencjalni Klienci nie kupują, co może ich zniechęcać albo dlaczego uciekają w ostatnim momencie.
Chociaż nie ma jeszcze polskiego odpowiednika to jestem specjalistą od CRO (z ang. Conversion Rate Optimization). Proponuję takie działania, które prowadzą do zwiększenia ilości konwersji. Przez swoje zboczenie zawodowe skupiam się na zrozumieniu potrzeb użytkownika i jego oczekiwań. Dbam o to, aby umożliwić zakup, a nawet go uprzyjemnić !
Sprawdź te punkty
przestarzały design
Nic tak nie odstrasza potencjalnych Klientów, jak stara szata graficzna.
niedopasowane treści
Na brak sukcesu wpływają czasami nieodpowiednie teksty w ofercie.
nieznajomość Klienta
Pamiętaj, że Twój Klient zmienia się w czasie, a grupa docelowa ewoluuje.
brak jasnej USP
Słabo napisana oferta i brak unikalnej propozycji sprzedaży niszczy pracę.
nieintuicyjna nawigacja
Długi czas ładowania się strony i brak troski o UX potrafi zepsuć każdy efekt.
niedopracowana jakość
Czasami całokształt psuje niska jakość zdjęć i skopiowane na szybko grafiki.
błędy techniczne
Nie tylko ortografia niszczy wizerunek, niedziałające przyciski wręcz wkurzają.
uboga oferta
Wcale nie trzeba być fachowcem, aby ocenić kiepsko wyglądającą stronę www.
niezależna ocena
Tylko ktoś trzeci może wyeliminować błędy i wystawić uczciwą ocenę.
Chcę pomagać
badam użyteczność oraz dopasowanie do grupy docelowej
testuję wszystkie elementy: teksty, przyciski, nawet kolory
robię analizę, na jakim etapie użytkownicy rezygnują z zakupu
optymalizuję proces zakupu, pokazuję tylko to, co warto pokazać
wiem, że spontaniczne akcje należy zawsze wcześniej zaplanować
czasami konwersja jest drugorzędna – spraw, aby Klient Cię polubił
niech użytkownik idzie drogą, którą dla niego przygotowaliśmy
dbaj o elementy zaskoczenia i zawsze dawaj coś więcej
Samo zwiększenie ruchu na stronie jest często niewystarczające. Jeśli oferta nie jest dopracowana, zawiera błędy lub nie można zrealizować zamówienia to budżet reklamowy może okazać się tylko zbędnym wydatkiem, który nie będzie miał odzwierciedlenia w dochodach.
zwiększam rentowność biznesu
Jak sprzedajesz ?
#1 krzywa wannowa
być może sprzedajesz dużo tylko na początku oraz na końcu okienka sprzedażowego
dlaczego tak jest ?
duża sprzedaż na początku…
potem prawie nic…
w ostatnim momencie znowu rośnie…
pewnie na starcie dbasz o promocję…
a w ostatni dzień ludzie łapią uciekającą okazję….
#2 krzywa rosnąca
być może sprzedajesz dużo tylko na końcu albo sprzedaż rośnie do pewnego poziomu
dlaczego tak jest ?
sprzedaż wzrasta z miesiąca na miesiąc, ale w końcu staje i przestaje się zwiększać….
po okresie ciągłych sukcesów i wzrostów dochodzisz do sufitu…
nie możesz sprzedać więcej…
#3 krzywa nieokreślona
czasami sprzedajesz dużo, a czasami mało albo zupełnie nie wiesz od czego to zależy
dlaczego tak jest ?
nie wiadomo czemu
czasami jest super…
czasami tragicznie…
trudno określić przyczyny…
Policz, o ile zmiana zaledwie 1% lub 2% w każdym miesiącu może zmienić Twój roczny zysk. Bez trudu możesz zwiększyć sprzedaż o 3%, a to jest 36% rocznie (3 x 12 miesięcy). Czy wyobrażasz sobie większe dochody o ponad 35% ?
ABY CIĘ PRZEKONAĆ
ja Cię znam, a Ty mnie nie
coś kupiłem, widziałem Cię, śledzę newslettery
PRACUJĘ DLA CIEBIE
masz moją kompleksową pomoc
dopieścisz najmniejsze szczegóły
popraw błędy, których nie widziałeś
czuj się zawsze bezpiecznie
uśmiechnij się !
ZAPYTAJ INNYCH
kompleksowa oferta promocji w sieci
ZAWSZE W CENIE
doradztwo i wsparcie marketingowe
osobiście dbam o projekty
plan na długofalową współpracę
specjalne ceny na inne usługi
idealny wygląd na telefonach
MOJA DEKLARACJA
wyjątkowa i indywidualna oferta
zawsze unikam bylejakości
sama sprzedaż to nie mój cel
umowa lub opieka przez kolejne miesiące
doświadczenie i referencje pracy
PROSZĘ W NIC NIE KLIKAĆ
Trwają prace nad serwisem www ! Prosimy zapoznać się tylko z zakresem usług.
Wiemy, że brakuje opisów, a ceny są nieaktualne.
Proszę nie klikać w szczegóły!
niestety mogę nad tym pracować tylko w wolnym czasie,
a nigdy go za dużo nie mam…
taki niby newsletter
Sekrety marketingu
Gwarantujemy, że już pierwsza wiadomość Cię zaskoczy. Jeśli nie opadnie Ci szczęka i nie pokula się pod biurko to wypiszesz się z naszej listy. Co dostaniesz? Gotowy plan na biznes w sieci - każda wiadomość poruszy inny temat. Dostaniesz również video tłumaczące dane zagadnienie. W przypadku pytań pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie. Śmiało pytaj, jak się zgubisz.
Prezenty dla czytelników
Dostaniesz gotowy przewodnik. Otrzymasz kilkadziesiąt wskazówek od czego zacząć, co warto mieć, o czym trzeba koniecznie pamiętać, itp. Zostaw swój adres, a poprowadzimy Cię krok po kroku. Nie odkładaj decyzji. Teraz zupełnie za darmo (do odwołania).
nie wysyłamy spamu !