Moim zdaniem
Nigdy nie rób bałaganu na stronie www. Wiem, że często kusi właściciela biznesu, aby wszystko od razu upakować. Ktoś wchodzi na opis Twojej oferty i chce tylko zobaczyć, czy tego szukał. Nie może być natychmiast atakowany: pop-upem zapisz się do newslettera lub nagłówkiem wymuszającym powiadomienia typu push albo kolejnym okienkiem: kup teraz.
Moim zdaniem
Dobrze wiem, że czasem Twoje e-kampanie nie przynoszą spodziewanych efektów. Nie ma wystarczających sukcesów. Może zainwestowałeś pieniądze i czas w naukę. Ukończyłeś kursy, ale chcesz więcej. W sieci obowiązuje zawsze ta sama zasada: dobra oferta + lejek sprzedaży + reklama. Jesteś daleko w Google? Nauczę Cię tworzyć oferty i opisy pod pozycjonowanie.
Moim zdaniem
To jest udowodnione, że elementy wizualne zachęcają do czytania i klikania. Czasami zdjęcie lub banner to lepiej działa niż najlepszy przycisk CTA (call to action). Oferta nigdy nie powinna być uboga w grafiki. Opis musi być, ale wygląd powinien krzyczeć: kliknij mnie, musisz mnie mieć, koniecznie zobacz więcej. Brak grafiki w dużym stopniu "utrudnia" sprzedaż.
Moim zdaniem
Nie wybierasz pomiędzy przypadkowym freelancerem, a drogą agencją. Staram się być pośrodku. Biorę odpowiedzialność za wszystko i pilnuję efektów w Twoim imieniu. Masz jakość i profesjonalizm agencji w cenie freelancera. Znacznie taniej i lepiej.
Moim zdaniem
Zastanów się ilu nowych Klientów potrzebujesz, aby zwróciła Ci się inwestycja? Jednego czy dwóch? Może dziesięciu. Jeśli planujesz sprzedawać setki lub tysiące to nawet nie ma się nad czym zastanawiać. Zazwyczaj płacisz tylko jeden raz, a korzystasz przez kilka kolejnych lat. Jeśli przerażają Cię duże kwoty to sprawdź, czy nie możesz podzielić wydatków na kilka.
Moim zdaniem
Prawdopodobnie nie cierpisz na nadmiar czasu. Wprowadź strategię, która zapewni Ci dodatkowe pieniądze. Może masz jakieś kredyty do spłaty? A może chcesz delegować więcej rzeczy? Część pieniędzy extra możesz przeznaczyć na reklamę. Dzięki temu Twoja firma będzie rozwijać się, jak szalona. Podejmij najważniejszą i przełomową decyzję w marketingu firmy.
Moim zdaniem
Rozumiem, że na początku działalności lepiej jest robić wszystko samemu i oszczędzić parę złotych. Jednak w pewnym momencie lepiej jest to zlecić komuś innemu. Warto zapłacić za czas realizacji i nie uczyć się tego samodzielnie. Inni mogą to zrobić zazwyczaj szybciej i lepiej. Oblicz ilu nowych Klientów musisz zdobyć, aby zwróciła Ci się taka inwestycja.
Moim zdaniem
Często marketingowcowi wystarczy prosty szkic i krótki opis, co ma być. Specjalista zrobi to szybciej i ładniej, a czasami nawet taniej. Efekt będzie znacznie lepszy niż sklejane grafiki przez Ciebie. Niestety nie wiem, co masz w głowie dlatego musisz nam to narysować, potem wystarczy, że zrobisz zdjęcie telefonem i wyślesz nam do wyceny lub obróbki.
Moim zdaniem
Codziennie przeglądam seki projektów i oceniam dziesiątki ofert. Wyłapuję większość, nawet drobnych, błędów i literówek. Widzę podwójne spacje obok siebie. To zboczenie zawodowe. Jestem przewrażliwiony na punkcie niedziałających linków, niedokończonych treści, brakujących stron, dziur i zaniedbań. Ludzie z branży mnie nie lubią, bo wytykam im błędy.